“Waarom zou ik leren als de toets toch niet meetelt?”: het verband tussen een meegaand persoonlijkheidstype en het effect van formatief toetsen
Mart Nijzink (Student); Aart Bekendam (Begeleider)
Filosoferen op CBS De Parel: Filosoferen kan je leren, ook op een christelijke basisschool
Ester Rekers (Student); Job Morsink (Begeleider)
Ruis in de gymles: de invloed van differentieel leren op de intrinsieke motivatie, ervaren competentie en daadwerkelijke competentie voor de salto voorover in het bewegingsonderwijs.
Danny Wals (Student); J. van der Kamp (Begeleider)
Beter leren.... hoe dan??? : zelfregulatie en betekenisvol leren bevorderen door formatief toetsen
Hannelore van Dorsten (Student); Greta de Wit-Rademaker (Begeleider)
Een replicatieonderzoek naar de samenhang tussen lichaamsbeleving en depressie onder adolescenten
Gabriëlle Welmers (Student); Mia Scheffers (Begeleider); Maurits Uijting (Begeleider)
De grafische rekenmachine in het wiskundeonderwijs: over de toegevoegde waarde van een veelbesproken hulpmiddel
Dirk-Jan Wolthuis (Student); Willem van der Vegt (Begeleider)
Bergen bedwongen: een casestudie van een dyslectische leerling en zijn wiskundig denken
Dennis Smit (Student); Els Franken (Begeleider); Jos Alkemade (Begeleider)
Als woorden te kort schieten : een meesterstuk waarin met behulp van 3D-animaties uitleg wordt gegeven over verschillende wiskundige onderwerpen.
Ernst-Jan Nieland (Student); Els Franken (Begeleider)
Werkgeheugen en wiskunde
Ralph A. Meerholz (Student); Jos Alkemade (Begeleider); Willem van der Vegt (Begeleider)
Interpersonal violence against children in sport
Tine Vertommen; Filip Van Den Ede; Nicolette Schipper-van Veldhoven (Lector)