Probation. Why and how? Brochure
Jacqueline Bosker (Lector); Leo Tigges; Renée Henskens (Onderzoeker)
Drijfveren van informele zorgers. Wat vinden zij belangrijk?
Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Ellen Witteveen
De gevolgen van een (licht) verstandelijke beperking
Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Henk Roelfsema (Onderzoeker)
Heel het leven over de stabiliteit van het netwerk, de zoektocht en de kwetsbaarheid ervan
Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Ellen Witteveen
Een inkijk
Ellen Witteveen; Sascha van Gijzel (Onderzoeker)
Het benutten van ervaringen, ervaringskennis en ervaringsdeskundigheid binnen Social Work opleidingen
Monique Engelbertink; Mark van Dijk; Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Mariëtte van Hees; Elske van Oostaijen
Chapter 4: Service users as tandem partners in social work education
Kristel Driessens; Vicky Lyssens- Danneboom; Wendy Peeters; Cindy van Geldorp; Pieter Vandenhende; Hilde Bloemen; Caro Bridts; Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Henrike Kowalk
Chapter 13: Community of development: a model for inclusive learning, research and innovation
Jean-Pierre Wilken (Lector); Ellen Witteveen; Carla van Slagmaat; Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Jeroen Knevel (Onderzoeker); Toinette Loeffen; Els Overkamp (Onderzoeker)
‘Denken vanuit drie bronnen van kennis komt het vak ten goede’
Esther den Breejen; Sonja Liefhebber; Sascha van Gijzel (Lid Lectoraat)
Lessons of inclusive learning: the value of experiential knowledge of persons with a learning disability in social work education
Jean-Pierre Wilken (Lector); Jeroen Knevel (Onderzoeker); Sascha van Gijzel (Onderzoeker)