Improving User’s Confidence to Act When Using Advice Algorithms Through Interactive Use of Counterfactuals
Jeroen van Grondelle (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Lector); Aletta Smits (Onderzoeker); Marcel Stalenhoef (Onderzoeker); Koen van Turnhout (Lector); Tijs Timmerman (Lector); Harald Pol (Lector)
Over de sandwich en de satéprikker
Lisette Munneke (Lector)
Mooie stippen op de horizon
Marjolein Kool (Onderzoeker)
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Lotte Gras (Docent); Siska de Gries (Docent); Sanna van der Heijden (Docent); Brechtje Poldermans (Docent); Iris de Rooij (Docent); Bente Rademaker (Docent); Angela de Jong (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Leiderschapsdimensies in onderwijsinnovaties
Miriam Cents-Boonstra (Onderzoeker); Remco Coppoolse (Onderzoeker); Kristin Vanlommel (Lector); Irene Visscher-Voerman (Onderzoeker)
Van Zij(n) naar Wij(k)
Angelique Ruiter (Onderzoeker)
Transforming foreign language teaching practices through communicative classroom-based assessment programs
Charline Rouffet (Phd)
Meertaligheid benutten in de rekenles
Lianne Stolte (Onderzoeker); Jantien Smit (Lector)
Ontwerpen en maken voor een kwetsbare buurt
Gerald van Dijk (Onderzoeker); Denny van Beusichem (Docent); Alex de Jong (Docent); Rob Hoevenaars (Docent)
Op STOom...
Geertje Damstra (Onderzoeker); Gerald van Dijk (Onderzoeker); Lyli Hartman (Student)