OKAN/ISK en daarna
Heleen Rijckaert (Onderzoeker); Leonie Wulftange (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Ik ben meertalig: so what?
Asli Ünlüsoy (Onderzoeker); Niels Nederlof (Onderzoeker)
Value sensitive design for self‑sovereign identity solutions
Georgy Ishmaev (Onderzoeker); Roderick Noordhoek (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Lector); Nadia Vermaes (Onderzoeker)
An empirical study of the Music Copyright System in The Netherlands
Nerko Hadziarapovic (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Lector); Pascal Ravesteijn (Lector)
Data science in government agencies
Sandra de Kruif (Student); Guido Ongena (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Lector)
Effective IT use among residential caregivers
Wilma van Etten (Student); Marlies van Steenbergen (Lector); Guido Ongena (Onderzoeker); Johan Versendaal (Lector)
A Psychological Ownership Based Design Tool to Close the Resource Loop in Product Service Systems
Dirk Ploos van Amstel (Onderzoeker); Lenneke Kuijer (Onderzoeker); Remko van der Lugt (Lector); Berry Eggen (Onderzoeker)
Responsive curriculum development for professional education: Different teams, different tales
Joyce Vreuls (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Onderzoeker); Marcel van der Klink (Onderzoeker); Loek Nieuwenhuis (Onderzoeker); Henny P. A. Boshuizen (Onderzoeker)
Making design research relevant for design practice
Marieke Zielhuis (Onderzoeker); Froukje Sleeswijk Visser (Onderzoeker); Daan Andriessen (Lector); P.J. (Pieter Jan) Stappers (Onderzoeker)
Do robotic tutors compromise the social-emotional development of children?
Matthijs Smakman (Onderzoeker); Elly A. Konijn (Onderzoeker); Paul Vogt (Onderzoeker)