Lezen is weer lezen.
Saskia Brokamp (Lid Lectoraat); Anneke Smits; Dr. Thoni Houtveen (Lector)
A descriptive framework for comprehending the inherent moral significance of teaching.
Prof.Dr. Petra Ponte (Lector); Nico Verloop; Dr. Carlos Van Kan (Lid Lectoraat)
Pupils and teachers as co-researchers
Prof.Dr. Petra Ponte (Lector); Drs. Leon Plomp (Lid Lectoraat); Drs. Ben Smit (Lid Lectoraat)
Met karikaturen zijn geen werelden te winnen
Prof.Dr. Petra Ponte (Lector)
The Use of Modern Information and Communication Systems and Technology and Experienced Stress at Work in Mixed Deaf-Hearing Teams.
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector); Gardy van Gils (Lid Lectoraat); Dr. Rob de Lange (Lid Lectoraat)
Voicing Barriers [keynote presentation]
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Researching inclusive practices in Dutch classrooms through the light of social justice.
Prof.Dr. Petra Ponte (Lector)
75 modellen van het onderwijs
Drs. Remco Coppoolse (Lid Lectoraat); Dammis Vroegindeweij
The development of code-blending in deaf and hearing kodas.
Prof.Dr. Anne Baker; Dr, Beppie van den Bogaerde (Lector)
Leren in hybride leeromgevingen in het beroepsonderwijs
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Erica Aalsma (Lid Lectoraat); Dr. Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Joke Huisman; Dr. Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat)