Praten over boeken
Jeanette Bergsma (Lid Lectoraat); A-M. Murtas
Stimulating the development of students' personal professional theory through contingent modelling.
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Marieke van der Schaaf
Durf te leiden
S. Hotho; Saskia Brokamp (Lid Lectoraat)
The Nature of Study Programmes in Vocational Education
Lidwien Sturing; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Harm Biemans; Martin Mulder (Onderzoeker)
Action research in teacher education
Dr. Jan Ax; Prof.Dr. Petra Ponte (Lector)
Education for all as social justice
Drs. Ben Smit (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Petra Ponte (Lector)
Theoretische onderbouwing met betrekking tot keuzes voor de modules Taalbeheersing Nederlandse Gebarentaal in het kader van de wijziging van het curriculum van de opleiding Leraar/Tolk Nederlandse Gebarentaal.
Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat); Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Pedagogisch didactisch handelen van docenten in het middelbaar beroepsonderwijs
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Iris Breetvelt; Marjan Glaudé; Drs. José van den Berg (Lid Lectoraat)
Rekenen in Rotterdam
Mieke Groenestijn (Lector)
Kijken en meedoen
Diny van der Aalsvoort (Lector)