Hybrid Learning Environments
Aimée Hoeve; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Teaching in innovative vocational education in the Netherlands
Prof. Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Dyslexie bij laaggeletterde volwassenen
Dr. Thoni Houtveen (Lector); Drs. E. Wouterse; Drs. L.C. Spreij; Drs. M. Dekker
Kajana Sign Language
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector); R. Cokart
De vier rekenlectoren van Nederland stellen zich voor
Sabine Lit; Sui Lin Goei (Lector); Ronald Keijzer (Lector); Diny van der Aalsvoort; Mieke van Groenestijn (Lector)
Vakmanschap van de vmbo-docent in beeld. Resultaten van een onderzoek naar het handelen van een vmbo-docent
Monique van de Laarschot (Lid Lectoraat); Wanja Heusdens (Lid Lectoraat)
A Typology Of Teachers' Legitimisations Of Their Daily Classroom Interactions
Prof.Dr. Petra Ponte (Lector); Nico Verloop; Dr. Carlos Van Kan (Lid Lectoraat)
Training Reflective Practitioner. Beschrijving van een training gericht op het verbeteren van de eigen onderwijspraktijk op basis van kritische reflectie en onderzoeksmatig handelen.
Monique van de Laarschot (Lid Lectoraat); Wenja Heusdens (Lid Lectoraat)
Het Innovatiearrangement in vier ontwerpprincipes
Barbara van Wijk; Hester Smulders; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Groepsleerkrachten én studenten moeten wennen.
Dorothe Cras (Lid Lectoraat)