Defining conceptual understanding for teaching in international business
Sue Ashley (Onderzoeker); Harmen Schaap; Elly de Bruijn (Lector)
Bridging the gap between knowledge and action
Wenja Heusdens (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Kiezen voor persoonsvorming
Anita Bruin-Raven; Hartger Wassink (Lid Lectoraat)
Occurrences and quality of teacher and student strategies for self-regulated learning in hands-on simulations
Anne Khaled (Lid Lectoraat); Judith Gulikers (Onderzoeker); Harm Biemans (Onderzoeker); Martin Mulder (Onderzoeker)
Final reflections and conclusions
Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector); Cok Bakker (Lector)
Waarom filosoferen op een daltonschool thuishoort
Dick de Haan (Lid Lectoraat)
De persoon doet ertoe
Bakker, C. (Lector)
CDA, Critical Events and Critical Event Studies
Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector)
Onderwijs op de grens van school en de beroepspraktijk
Erica Bouw (Onderzoeker); Ilya Zitter (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Normatieve Professionalisering
Cok Bakker (Lector)