How to Conduct Research on the Inherent Moral Significance of Teaching
Nico Verloop; Prof.Dr. Petra Ponte (Lector); Dr. Carlos Van Kan (Lid Lectoraat)
VMBO-GL os kweekbak voor nerds van de toekomst.
M. Marreveld
Bi-modal language acquisition in KODA's.
Prof.Dr. Anne Baker; Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Inspirerend ontwikkelen van onderwijsprogramma's
Remco Coppoolse (Lid Lectoraat)
Adaptief beroepsonderwijs: Leren en opleiden in transitie.
Prof. Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Professional in Beeld
W. Heusdens
De rol van de onderzoeker in praktijkgericht onderzoek
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Staalkaart van educatieve netwerken in de regio Utrecht
Dr. Peter Lorist (Lid Lectoraat); Drs. José van den Berg (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Ria Groenenberg
Help! een dove cliënt.
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector); S. Vorrink; Dr. Rob de Lange (Lid Lectoraat)
Gedrag en onderzoek in de educatieve praxis: Plaatsbepaling
Petra Ponte (Lector)