Stimulating the development of students' personal professional theory through contingent modelling.
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Marieke van der Schaaf
Durf te leiden
S. Hotho; Saskia Brokamp (Lid Lectoraat)
The Nature of Study Programmes in Vocational Education
Lidwien Sturing; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Harm Biemans; Martin Mulder (Onderzoeker)
Action research in teacher education
Dr. Jan Ax; Prof.Dr. Petra Ponte (Lector)
Education for all as social justice
Drs. Ben Smit (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Petra Ponte (Lector)
Theoretische onderbouwing met betrekking tot keuzes voor de modules Taalbeheersing Nederlandse Gebarentaal in het kader van de wijziging van het curriculum van de opleiding Leraar/Tolk Nederlandse Gebarentaal.
Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat); Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Leerlingen als mede-onderzoekers
Drs. Ben Smit (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Petra Ponte (Lector); Drs. Leon Plomp (Lid Lectoraat)
Implementing CEFR in the curriculum for Sign Language of the Netherlands [presentation]
Joni Oyserman; Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Op naar de speelschool?
Diny van der Aalsvoort (Lector)
Development of Students' Personal Professional Theories in Senior Secondary Vocational Education.
Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); M. van der Schaaf; Prof.Dr Elly de Bruijn (Lector)