Leerwinst opgevat als het resultaat van effectieve interactiepatronen tijdens de oefenfase van een leertest
Floor van Loo (Lid Lectoraat); Diny van der Aalsvoort (Lector)
Van spelen tot serious gaming
Diny van der Aalsvoort (Lector)
De omgekeerde leerweg: consequent perspectief op de beroepspraktijk
Marc Raaijmakers; Aimee Hoeve; Erica Aalsma; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Pabo werkt aan opbrengstgericht leesonderwijs.
Dorothe Cras (Lid Lectoraat)
Lessen in onderzoek
Arie van Peet; Huub Everaert
Comparing selfreport and teacher assessment of reading motivation
Dr. Thoni Houtveen (Lector); Dr. Wim van de Grift; Jeanette Bergsma (Lid Lectoraat)
Adding a design perspective to study learning environments in higher professional education.
R.J. Simons; O. ten Cate; Dr. Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Hoe kijk je tegen spel aan?
Diny van der Aalsvoort (Lector)
Malleability of Effective Teacher Behavior
Dr. Wim van de Grift; Dr. Thoni Houtveen (Lector)
Praten over boeken
Jeanette Bergsma (Lid Lectoraat); A-M. Murtas