Co-Teaching
Dian Fluijt (Lid Lectoraat)
Stimulating knowledge-transforming writing to foster conceptual understanding in international business students
Sue Ashley (Onderzoeker); H. Schaap; Elly de Bruijn (Lector)
Praktijkgericht onderzoek voor reflectieve professionals
Rob de Lange (Onderzoeker); Hans Schuman (Onderzoeker); Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector)
Why complexity matters
Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector)
A design perspective on the school-work boundary
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Aimée Hoeve (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Contextualising vocational knowledge
Wenja Heusdens (Lid Lectoraat); Arthur Bakker (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); Elly de Bruijn (Lector)
Leren door grensinteractie tussen verpleegkundigen en technici
Elly de Bruijn (Lector); Liesbeth Baartman
Professionalization and the quest how to deal with complexity
Cok Bakker (Lector)
Grensanalyses
Arthur Bakker (Lid Lectoraat); Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Gerard Smit; Elly de Bruijn (Lector)
Podemos’ shift of the political landscape in Spain
E. Morales-López (Onderzoeker); N. Montesano Montessori (Associate Lector)