Normative Social Influence in Persuasive Technology: Intensity versus Effectiveness
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Maarten Lamers; Robert Winkel
Het vergroten van gedragsbeïnvloeding via publiekscampagnes: Introductie van een communicatieontwikkelingsmodel
Joost Loef; Bas van den Putte; Reint Jan Renes (Lector)
Kleinschalig wonen met domotica: evaluatie
Helianthe Kort (Lector); Chantal Huisman (Lid Lectoraat); Gerrit-Jan Lanting (Lid Lectoraat); Hans Duits (Lector); Emelieke Huisman (Lid Lectoraat)
Inlegvellen in Schagen? Winterswijk achter de paywall? De grote sprong voorwaarts van TMG en Wegener
Piet Bakker (Lector)
Klantsegmentatie
Remko van der Lugt; Gerrita van der Veen; Martin de Boer (Lid Lectoraat)
Innovation Management of SMEs in the Creative Sector in Flanders and the Netherlands
Iris Hollaender (Lid Lectoraat); Ysabel Nauwelaerts
Social Media Metrics for the Cultural Heritage Sector
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Erik Hekman (Lid Lectoraat)
A mixed-method approach to reveal untapped customer needs
Gerrita van der Veen (Lector); Remko van der Lugt
Oplage-schommelingen
Piet Bakker (Lector)
To check or not to check? An exploratory study on source checking by Dutch journalists.
Piet Bakker (Lector); Els Diekerhof (Lid Lectoraat)