Marketing : de essentie
Paul van der Hoek; Ton Borchert (Lid Lectoraat); Philip Kotler; Gary Armstrong
Hoe bereik je burgers? Een hedendaags perspectief op beïnvloedende overheidscommunicatie
Baukje Stinesen (Lid Lectoraat); Reint Jan Renes (Lector)
Crisis Entrepreneurs and Hidden Crises
Cees van Woerkum (Lid Lectoraat); dr. Annette Klarenbeek (Lector)
De cliënt centraal; introductie van nieuw marketingdenken in de advocatuur in het MKB
Rob van Otterlo; Gerrita van der Veen (Lector); Esther Verboon (Lid Lectoraat)
The Commons on Flickr: what 51 million community members actually do?
Harry van Vliet; Erik Hekman (Lid Lectoraat)
Facebook usage by local restaurants: A large scale survey
Erik Hekman (Lid Lectoraat); Marieke Welledonker-Kuijer (Lid Lectoraat)
Wilders en de media - verklaringen voor verleiding.
Remko van Broekhoven (Lid Lectoraat)
Enhancing user involvement with digital cultural heritage: The usage of social tagging and storytelling
Prof.dr. Harry Van Vliet (Lector); Drs Erik Hekman (Lid Lectoraat)
Touchpoints! Persuasief ontwerpen voor duurzaam en gezond gedrag
Remko van der Lugt (Lector); Reint jan Renes (Lector); Marieke Zielhuis (Lid Lectoraat); Sander Hermsen (Lid Lectoraat); Nathalie Waser (Lid Lectoraat)
Innovatie in publiekscampagnes: Het Campagne Strategie Instrument.
Anita van Essen (Lid Lectoraat); Reint Jan Renes (Lector); Babs Westenberg (Lid Lectoraat); Joost Loef