Crowdsourcing
Dick Swart (Lid Lectoraat); Erik Hekman (Lid Lectoraat); Dr. Harry van Vliet (Lector); Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Michiel Rovers (Lid Lectoraat)
Tien jaar na Fortuyn: kritiek en verantwoording bij Nederlandse nieuwsorganisaties
Yael de Haan (Lid Lectoraat); Jo Bardoel
Social media & the Government: living happily ever after?
Reint Jan Renes (Lector); Danielle van Wallinga (Lid Lectoraat)
Communicatie Besluitvorming Instrument
Anita van Essen (Lid Lectoraat); Clara Ormeling; Reint Jan Renes (Lector)
Leren van publieksevenementen. Onderzoek festivalbeleving.
Charlotte van Nus (Lid Lectoraat); Jelke de Boer (Lid Lectoraat); dr. Harry van Vliet (Lector); Michiel Rovers (Lid Lectoraat); Gjilke Keuning (Lid Lectoraat); Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Karen Bosch (Lid Lectoraat)
Effectieve communicatie in het publieke domein.Over onbedwingbare impulsen en collectieve doelen
Reint Jan Renes (Lector)
The future now. Robuuste businessmodellen voor Media & ICT bedrijven.
Dr. Harry van Vliet (Lector); Gjilke Keuning (Lid Lectoraat)
Touchpoints! Persuasief ontwerpen voor duurzaam en gezond gedrag
Remko van der Lugt (Lector); Reint jan Renes (Lector); Marieke Zielhuis (Lid Lectoraat); Sander Hermsen (Lid Lectoraat); Nathalie Waser (Lid Lectoraat)
Innovatie in publiekscampagnes: Het Campagne Strategie Instrument.
Anita van Essen (Lid Lectoraat); Reint Jan Renes (Lector); Babs Westenberg (Lid Lectoraat); Joost Loef
Distributional Semantics of Tags
Christian Wartena; Rogier Brussee (Lid Lectoraat)