De overtuigingskracht van contentmarketing
Luuk van Velthoven (Student); Marc Fonteijn (Begeleider)
Het opzetten van een social media strategie voor DPA Group N.V.
Tsun Yeu Tang (Student); Pieter van Waesberghe (Begeleider); M. Smiet (Begeleider)
The effective use of music in television advertising
Charlotte Doffer (Student); J. Rovers (Begeleider)
The effects of Social Content Marketing in the sportswear industry
Carola de Bruin (Student); Luc van Dijk (Begeleider)
Adaptive web design
Wicor Telkamp (Student); Vincent Jansen (Begeleider); Hans Kemp (Begeleider)
Online branding strategies for small-scale entrepreneurs specialized in digital manufacturing and/or handmade production
Alejandra I. Diaz Anasagasti (Student); Dragana Licina (Begeleider)
Aan de slag voor een lach.
Sogol Jahangiri (Student); Margo Geling (Begeleider); Johan van Summeren (Begeleider)
Interne communicatie in beeld.
Rosalie Hage (Student); Mieke Westveen (Begeleider); Annette de Vries (Begeleider)
Een beleggings-applicatie in een nieuw jasje
Kimberley Wieland (Student); Marco Deijmann (Begeleider); Rutger Teunissen (Begeleider)
Evangelische Omroep gaat Responsive
Jonathan Marchal (Student); Laurens Vreekamp (Begeleider); Dick Swart (Begeleider); Petra Bredewold (Begeleider)