Independent Coffee Cafe Marketing In The Netherlands
Breshna Sarwary (Student)
How can the initiative “daar kun je mee thuiskomen” improve their bob-campaigns in order to have a positive impact on the attitudes and behaviour of dutch licenced drivers between the age of 18-34 years old
Vera Laing (Student); Simone Hackett (Begeleider); Ad Franzen (Begeleider)
Dynamische identiteiten
Sven Nardten (Student); Daan Hermelink (Begeleider); Marco Deijmann (Begeleider)
Kinderboek-apps: Leuk Leerzaam Lezen
Eveline Verburg (Student); Anja Veentjer (Begeleider); Nanny Kok (Begeleider)
Designing game data principles
Vincent Wielders (Student); Laurens Vreekamp (Begeleider); Bruno Jordaan (Begeleider)
Binding, festival en co-creatie
Tess Vulto (Student); Rob Teitsma (Begeleider); Michele van Reijsen (Begeleider); Marvin Fernandes (Begeleider); Annemiek Dul (Begeleider)
Social customer service
Bram Peters (Student); Rob de Boeck (Begeleider); Bas Kooman (Begeleider); Marc van den Boom (Begeleider)
De imagineers van een belevenis
Kim de Vrijer (Student); Marieke Govers (Begeleider)
Haantje de voorste
Maaike Speckmann (Student); Ed Olijerhoek (Begeleider); Eliza van der Laan (Begeleider)
Expensive, Cold and Dangerous
Danielle Wopereis (Student); Marjolein Kopomans (Begeleider)