De bouwstenen voor een sterke merknaam
Maartje van Suijdam (Student); Barbara van Baarsel (Begeleider); Arne Maas (Begeleider); Marieke Prins De Vos (Begeleider); Ronnie Witjes (Begeleider)
Door middel van welke marketingcommunicatiestrategie kan fonq.nl haar naamsbekendheid vergroten?
Meike Staleman (Student); Maarten Dullens (Begeleider); Patrick Kerssemakers (Begeleider)
Een kijk naar de toekomst. Gemeente Overbetuwe.
Franciska van den Berg (Student); Herman Schimmel (Begeleider); Anke Bastiaanse (Begeleider)
Information overload
Dick Stevens (Student); Huub van Osch (Begeleider); Alex Merkx (Begeleider); van den Heuvel (Begeleider)
Nieuwe website Regiocultuurcentrum Utrecht Midden.
Marieke van Senten (Student); Vincent Koetsier (Begeleider); Monica Kalbvleesch (Begeleider)
Report on 'Citrine by the Stones'. Research on the entering of the Dutch market & the selection of a media strategy application.
Tessa van den Berg (Student); Theo Bors (Begeleider)
Corporate identity : study, analysis and effects.
Audrey Breuer (Student); Theo Bors (Begeleider)
Stichting de Tussenvoorziening : op weg naar optimale fondsenwerving.
Judith Welle (Student); Mariëlle van Gelderen (Begeleider); M. van Scheppingen (Begeleider)
No-Show en drop-out gedrag? Motivatie = betrokkenheid = betrekken.
Femke Westerneng (Student); Annette Okkerman (Begeleider)
Duurzame webwinkel 'watMooi'. Marketingcommunicatieplan.
Astrid Hollander (Student); Joke Bom (Begeleider); Sjoerd Roorda (Begeleider); Alard Joosten (Begeleider)