Adviesrapportage Werven van fondsen middels een nieuw evenement
Esmee Foppen (Student); Sacha Derks De Jong (Begeleider); Seth Geenen (Begeleider)
Verder gaan voor je klant.
Michelle Terpstra (Student); Ineke van Koerten (Begeleider); Patricia Alblas (Begeleider)
Huishoudbeurs : de nieuwe generatie.
Tess van der Spank (Student); Pim van Houten (Begeleider)
Project-F.
Pinar Arslan (Student); Christine Bleijenberg (Begeleider)
Mobiel adverteren in Nederland: Een krachtige toevoeging aan demediamix?
Jeroen Vromen (Student); Eva Klinkert (Begeleider); Suzanne Unck (Begeleider)
De eerste stap naar een marktgerichte onderneming.
Melissa van Beek (Student); Wendy de Gelder (Begeleider); Herman van der Meulen (Begeleider)
Mona's recipe for success
Madeleine van der Burg (Student); Carola van der Horst (Begeleider); Ronald Voorn (Begeleider)
Kinderen en online privacy.
Debbie Ahuis (Student); Madris Duric (Begeleider); Brigitte Theewes (Begeleider); Erik Hekman (Begeleider)
De optimale gebruikerservaring
Mirte van Manen (Student); Rogier Manten (Begeleider); Renske Akerboom (Begeleider)
Een optimale klanttevredenheid realiseren door het inzetten van media
Joyce Sindorf (Student); Belinda Werschkull (Begeleider); Marieke de Roos (Begeleider); Johan Dickhof (Begeleider)