Alumni Relationship Marketing.
S. Bajelvand (Begeleider); Sophie Tigges (Student); Theo Bors (Begeleider); R. Palliser (Begeleider)
Doelgericht communiceren in crisistijd.
Rianne Thissen (Student); Renate den Elzen (Begeleider); Annette Klarenbeek (Begeleider)
Een nieuwe positionering voor CNV Onderwijs
Annette Okkerman (Begeleider); Wendy Termeulen (Student); Arjan Oerlemans (Begeleider)
'Van SPRINGDANCE naar SPRING festival'
Suus Arends (Student); Ruth van der Kam (Begeleider); Pieta Koopman (Begeleider)
De U factor van frontofficemedewerkers
Ben Wouters (Begeleider); Inge van der Mark (Student); Anke Glasmeier (Begeleider)
Improving Labritannique's online marketing strategy with a limited budget during an economic downturn.
Céline Renard (Student); Ivonne Louw (Begeleider); Alex Weston (Begeleider)
Onderzoek identiteit & imago Reasult.
Inez van Kesteren (Begeleider); Niko van der Sluijs (Begeleider); Jeanine Vrehe (Student)
Sociale media: Trending topic bij Brabant Water?
Renate van der Meer (Begeleider); Maartje Vugs (Student); Ilse de Groot (Begeleider)
De communicatie-omslag van Bureau Wbtv.
Monique van Lierop (Begeleider); Anja van Baarsen (Begeleider); Nicolette van der Heide (Student); Han von den Hoff (Begeleider); Annette Klarenbeek (Begeleider)
Philips Thesis Improving the Internal Communications
Peter de Groot (Begeleider); Lieke Heije (Student); Sonia Kalauzova (Begeleider); Rutger van Mazijk (Begeleider)