An online tool for business modelling and a refinement of the Business Canvas
Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Peter de Groot (Lid Lectoraat)
The Next Level & Crises via Social Media
Menno van Duin (Lector); Daniëlle van Wallinga (Lid Lectoraat); Karen Hilhorst (Lid Lectoraat)
Touchpoints!
Daniëlle van Wallinga (Lid Lectoraat); Marieke Zielhuis (Lid Lectoraat)
A study into the communication optimization of HelloFresh Nederland
Frederieke Sauer (Student); Marlies Jongman (Begeleider); Evgenia Starkova (Begeleider)
Onderzoeksrapport Pollination
Joanna Vis (Begeleider); Rianne Smit (Student); Simon Flim (Begeleider)
Immersion door visual design
Hans Kemp (Begeleider); Mijntje Zaat (Begeleider); Alpha Leonis (Begeleider); Nick van Scholten (Student)
Op zoek naar de bouwstenen voor een sterk merk
Nancy Hommerson (Begeleider); Maarten ter Huurne (Begeleider); Kim Wolters (Student)
‘RED JEZELF, HELP EEN ANDER!’
Rob van der Star (Begeleider); Paula Borsboom (Begeleider); Jolijn Vissers (Student)
Afstudeerrapport wijnbar VINVIN
Mieke van Oorschot (Begeleider); Voira Rebergen (Student); Chantal Jansen (Begeleider)
Parkentoolkit Nederlandschoon
Jonas Moons (Begeleider); Claire van den Akker (Student)