Probleemgedrag is vaak te begrijpen
Peer van der Helm (Lector); Stijn Vandevelde
Leefklimaat = Behandeling met zo min mogelijk dwang en drang
Peer van der Helm (Lector)
Professionele cultuur op het Roemer Visscher College
Rosalyn Meijer (Student)
Een 'plekje' voor Alicia : Hoop op het gewone leven voor kinderen die het niet getroffen hebben
Peer van der Helm (Lector)
Positief coachen
Anouk de Vries (Student)
Beter verbonden?
Jan Dirk de Jong (Lector); Jeroen van den Broek (Stafmedewerker); Jara Voorwinden (Student)
Licht Verstandelijke Beperking en de Reclassering
Hendrien Kaal (Lector); Paula Bouhaj-Vrij (Onderzoeker); Rochelle Bernard (Onderzoeker)
BREAKOUT!
Lesley van Scheppingen (Lid Lectoraat); Gerben Lems (Onderzoeker)
Licht Verstandelijke Beperking en de Jeugdreclassering
Hendrien Kaal (Lector); Paula Bouhaj-Vrij (Onderzoeker)
Discriminating (pre-)start indicators for (un)favorable psychosocial development in different 24-h settings
Harmke Leloux-Opmeer (Onderzoeker); Chris Kuiper (Lector); Hanna T. Swaab (Onderzoeker); Evert M. Scholte (Onderzoeker)