Complicaties in de overgang van groep 2 naar 3, op het gebied van het rekenonderwijs
Eva Pastoor (Student)
Welke belemmeringen ervaren de leerlingen uit de bovenbouw? En hoe zijn die te verminderen?
Christiane Pijper (Student)
Leerlijn Engels, overgang po-vo
Suzanne Tuik (Student)
Onderzoeksplan Meerpresterende kleuters
Chantal Ritman (Student)
Werkgeheugen stimuleren
Kim Bolier (Student)
Voorwaarden voor een passende schrijfmethode
Demi Kiewied (Student); Jelle Kisjes (Begeleider)
De route naar effectief begrijpend leesonderwijs
Melina Visser (Student)
Moet dat echt, samenwerken? Als ik het zelf doe weet ik tenminste dat het goed is ....: Over de bevordering van samenwerkingsvaardigheden van leerlingen met ASS
Anna Emmink (Student); Aline Oelen (Begeleider)
De Steigers In!
Isa van der Veen (Student)
Reflecteren: reflecteren is leren
Natasja Emmerink (Student)