De ouder als co-therapeut: Een kwalitatief onderzoek naar wat ouders nodig hebben om als co-therapeut te kunnen fungeren bij een logopedische behandeling middels de PROMPT-methode©
Syl Regtop (Student)
Luid en laag
Eva Steijger (Student); Renske de Vries (Begeleider)
De Diagnostische Waarde van CT en Temporele CT-karakteristieken bij COVID-19 Patiënten
S. D. Botter (Student); Priya Dewansingh-Leeffers (Begeleider); Janine Baër (Begeleider)
Het effect van een online educatietool op de kennis en attitude over pijn
Jorn Veenstra (Student); Sanne Super (Student); Anneke Beetsma (Begeleider)
Ondervoeding bij NSCLC-stadium III
Amarins Koster (Student); Tessa Sluiter (Student); Wouter Schaake (Begeleider); Esther Gerbers-van den Heuvel (Begeleider)
Systematische review: oplossen van het segmentatieprobleem in MRI-mammografie
Y. S. Kunnen (Student); M. Chen (Student); H. Erenstein (Begeleider)
Axiale heupopname pre- en postoperatief bij een totale heupprothese
Sahra Kortak (Student); Helga Zwaagstra (Student); H. Erenstein (Begeleider)
Evaluatie 18F-FDG PET/CT total body scanprotocol bij melanoompatiënten
Arwin Eshuis (Student); Louise Kalisvaart (Student)
De rol van SPECT-CT 99mTc Sestamibi en de meerwaarde van PET-CT 18F-Choline bij bijschildklieradenomen vergelijkend met PA-verslagen
Bram Koorn (Student); Justin Meewisse (Student); Klaas van der Woude (Begeleider); S. Haarmans-Jonkman (Begeleider)