What is the effect of constraintinduced movement therapy and handarm bimanual intensive therapy in the function of the upper limb in hemiplegic cerebral palsy?
Sarah Toner (Student); Anne Griet Brader (Begeleider)
Are active interventions effective compared to passive non-pharmacological interventions in the treatment of sensory and motor symptoms and improving quality of life in patients diagnosed with chemotherapyinduced peripheral neuropathy?
Susan Schnitter (Student); Caspar Mijlius (Begeleider)
Bijwerkingen na toepassing van shockwave therapie: resultaten van een scoping review
Nadia Drenth (Student); Vincy Housa (Student); Mathieu de Greef (Begeleider)
Resultaten van multidisciplinaire revalidatie bij chronische post-covid patiënten op uithoudingsvermogen en kwaliteit van leven
Imke Vaessen (Student); Mathijs van Ark (Begeleider)
Het effect van pijneducatie met oefentherapie in vergelijking met alleen oefentherapie op de pijnintensiteit en mate van beperking bij patiënten met chronische aspecifieke lage rugpijn
Anouk Vendrig (Student); Renske van Abbema (Begeleider)
Bewegen bij axiale spondyloartritis: welke invloed heeft aerobe oefentherapie op cardiovasculair en pulmoniar risico bij patiënten met as?
Chagal Vasilda (Student); Mathieu de Greef (Begeleider)
Wat is het effect van preoperatieve oefentherapie bij patiënten na een gewrichtsvervangende operatie vanwege knieartrose?
Nynke Veldman (Student); Renske van Abbema (Begeleider)
Signaleren op afstand met zorgtechnologie
Anne Marg Bakker (Student); Katrien Colman (Begeleider)
Een kwalitatief onderzoek naar de behoeften van leerkrachten in het schakelonderwijs, ten aanzien van de taalondersteuning van NT2-leerlingen.
Tess Huizing (Student); Marlies Oegema (Begeleider)
De ervaring van onderwijspersoneel binnen het cluster 3 voortgezet speciaal onderwijs met luisterproblemen bij jongeren van 12 tot 21 jaar
Paulien Meems (Student); Ellen de Wit (Begeleider)