Een kwalitatief onderzoek naar de inzet van muziek, door logopedisten, tijdens het behandelen van kinderen met problemen in de spraak- en/of taalontwikkeling
Marije Booden (Student); Margot Bochane (Begeleider)
De Force Scale: een vergelijking van de beschikbare normen met recente metingen bij een volwassen onderzoekspopulatie
Lena Mittelstaedt (Student); Ellen de Wit (Begeleider)
Een kwalitatief onderzoek naar de ervaringen en behoeften van pedagogisch werkers op de kinderopvang over het nemen van vervolgstappen bij een vermoeden van een spraak- en/of taalprobleem
Alisa van der Meulen (Student); Margot Bochane (Begeleider)
Een kwalitatief onderzoek naar het signaleren van eventuele achterstanden in de spraak- en/of taalontwikkeling bij twee- en driejarigen op het kinderdagverblijf door pedagogisch medewerkers
Nicole Kamst (Student); Margot Bochane (Begeleider)
Een kwalitatief onderzoek naar hoe logopedisten omgaan met hulpvragen op gebied van spreken met een Nederlands accent
Francine van Oel (Student)
De ouder als co-therapeut: Een kwalitatief onderzoek naar wat ouders nodig hebben om als co-therapeut te kunnen fungeren bij een logopedische behandeling middels de PROMPT-methode©
Syl Regtop (Student)
Luid en laag
Eva Steijger (Student); Renske de Vries (Begeleider)
De Diagnostische Waarde van CT en Temporele CT-karakteristieken bij COVID-19 Patiënten
S. D. Botter (Student); Priya Dewansingh-Leeffers (Begeleider); Janine Baër (Begeleider)
Het effect van een online educatietool op de kennis en attitude over pijn
Jorn Veenstra (Student); Sanne Super (Student); Anneke Beetsma (Begeleider)
Ondervoeding bij NSCLC-stadium III
Amarins Koster (Student); Tessa Sluiter (Student); Wouter Schaake (Begeleider); Esther Gerbers-van den Heuvel (Begeleider)