If you cannot measure it, you cannot improve it
J.M. Kriekaard (Student); Bianca Bijkerk-van Ommen (Docent); Etienne Veldhuis (Begeleider); M.A.J. Geerling (Begeleider)
Let go of the familiar, the potential is in the unknown
N. van Hee (Student); Margot Tempelman (Begeleider); Bianca Bijkerk-van Ommen (Docent)
Increasing Khaya Volunteer Projects’ revenue by means of product diversification
N. Heijmans (Student); Ingrid de Vries (Begeleider); M. van der Put (Begeleider)
Wat verwacht de klant ervan?
Jonathan Hoekman (Student); Suzanne van Elsacker (Begeleider); Robin Vervaet (Begeleider)
Reaching Potential Customers To Expand the Business in the Area of Greater London
G. Perez Donis (Student); M. Terlouw (Begeleider); Ingrid de Vries (Begeleider)
Measuring the CO2 footprint of the HZ University of Applied Sciences
T.A. Ars (Student); Ingrid de Vries (Begeleider); J.T.C. Jessen (Begeleider)
Nut en noodzaak van de interne controle op het betaalproces
Miriam Aouttah (Student); Marin de Zwarte (Begeleider); Luc Meerschaert (Docent)
Een verdienmodel voor een circulair verblijfsrecreatief product
R.A.M. van Bremen (Begeleider); Anja Minderhoud (Begeleider); M.C. Buining (Begeleider); P.A.J. Vader (Student)
De Kracht van Store Loyalty
A.A.C. van Maldegem (Begeleider); A. Vader (Begeleider); A. Adriaanse (Student)
Actieve vrijetijdsbesteding op het strand door jongvolwassenen
N. van den Brink (Begeleider); M.E. Poot (Student); Huub Tak (Begeleider)