FOSTERING SOCIAL JUSTICE FOR PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES THROUGH ART-BASED COMMUNITIES_scoping review
Anja Zimmermann
Het sociale steunnetwerk van volwassenen met autisme: Een verkenning middels de Netwerk in Actie vragenlijst
Rinske van den Heuvel; M. Wensing; H.M. Geurts; Jan Pieter Teunisse
Children's perspectives on living and growing up as at home as possible. A participatory research with children living in residential care
Janneke Peelen; M. Saedt
Developing agency in students to enable the capability for lifelong physical activity
Gwendolijn Boonekamp; J.A.J. Dierx; Erik Jansen
Samenwerken is verrekte moeilijk: meervoudig alliëren als IAG-er
Janneke Peelen; Joris van Veen; A. Verstegen
Responding to environmental ‘shocks’ - Innovation and Rationalities in Higher Education
Lejo Buning; Frans de Vijlder; P.C. Schuur
Aandacht voor de alliantie
Eva Onstenk; Janneke Peelen; Elma Hilbrink; Marion van van Hattum
HAN- Lean Yellow Belt trainingen
Arian Hofland (Docent); Mitchell van Roij (Docent); Nathalie Rademaker (Docent)
Focus Op Inclusie
Laura Peters (Student); Sofie Martens (Student); E. Verheijden (Begeleider)
Afstand en nabijheid : een kwestie van balans
Kim Boerboom (Student); Nena Uijtdewilligen (Student); Eva Onstenk (Begeleider)