De volgende stap
Anouk Berentsen (Student); Annelieke Knops (Student); Eva Onstenk (Docent)
Inzet van non-verbale communicatie in de vroegbehandeling voor kinderen met een vermoeden van een taalontwikkelingsstoornis
Britt Groothuis (Student); Claske Jansen (Student); Eva Onstenk (Docent)
Deeltijdpleegzorg
Esmée de Vilder (Student); Eva Onstenk (Docent)
The complexity of constructing empowerment measuring instruments: a delphi study
Thomas Noordink; Lisbeth Verharen; R. Schalk; T. Van Regenmortel
ECONOMISCHE & MAATSCHAPPELIJKE EFFECTEN WK VOLLEYBAL 2022
Jelle Schoemaker; Jasper van Houten; Arnoud van de Ven
Clients’ Perspectives on Integrated Care between Social Work and Financial- and Employment Services: A Case Study in the Netherlands.
C. Nouwen; L. Havens; K. Van Reenen; I. Driesen; Lisbeth Verharen; T. Van Regenmortel
Jongeren met autisme ontwerpen hun eigen technologie
Maurice Magnée; Thijs Waardenburg; Koen Dortmans
Community coherence during COVID-19 – a pilot study
K. Cregan; Gwendolijn Boonekamp; M. Buy; E. Matusiak_Wieczorek; R. Lonkhuijzen; M. Braga; M. Berisha; G. Ortiz-Barreda
Perspective-taking by teachers in coping with disruptive classroom behavior: A scoping review
A Ottenheym - Vliegen; Marion van van Hattum; H. Swaab; W. Staal
Mobiliteit herdefiniëren als vrijheid
Marith Dieker; Erik Jansen