Developing and testing a reflection method for guideline-based reporting in community nursing: A participatory design-based research approach
Nicole Vullings; M. Heinen; Marian Adriaansen; H. Vermeulen; Philip van der Wees; Marjo Maas
Older Adults’ Views on Social Interactions and Online Socializing Games – A Qualitative Study
J.H.M. Janssen; E.M. Kremers; Minke Nieuwboer; B.D.L. Chadel; R. Corten; M.G.M. Olde Rikkert; G.M.E.E. Peeters
Selecting interventions for a psychosocial support program for prostate cancer patients undergoing active surveillance: A modified Delphi study
Kim Donachie; Marian Adriaansen; Minke Nieuwboer; E. Cornel; E. Bakker; L. Lechner
Meten van leren en verbeteren in de Zorg
Frank Verbeek; A. van Leendert; Nina Janssen; Anneke van Vught
Gezondheidstoestand van ambulancezorgprofessionals in Nederland na 2 jaar COVID-19
M.M.E. Oosterhuis; Lilian Vloet; J. Hoefnagel; M. Knol; E. Schepens; Sivera Berben; Remco Ebben
Design your life: user-initiated design of technology to empower autistic young adults
Thijs Waardenburg; J.C. van Huizen; J. Van Dijk; Koen Dortmans; Maurice Magnée; W. Staal; Jan Pieter Teunisse; M.C. van der Voort
Van Pionieren naar groei: VS GGZ in de huisartsenzorg
Anneke van Vught; HWM van Laarhoven
Clinical leadership training in integrated primary care networks: a qualitative evaluation
Minke Nieuwboer; R van der Sande; M.G.M. Olde Rikkert; M.A. van der Marck; M. Perry
Het aanleren van gespreksvaardigheden door middel van een virtueel trainingsplatform
Maurice Magnée; A. Timman; C. Dikken
Dealing with opposites as a mechanism of change in art therapy in personality disorders: A Mixed Methods study
Suzanne Haeyen; J. Ziskoven; J. Heijman; E. Joosten