Participatory design research to support self-regulated teaching.
Harry Stokhof; Jeroen van der Linden
Evaluating quality of assessment in higher education with the online assessment web scan
Eline den Tuinder; Marion van de Wijdeven; Marjoleine Dobbelaer
Challenge-Based Learning als kans voor een leven Leven Lang Ontwikkelen voor professionals
Mariëlle Verhoef; jos sanders
Stappenplan CBL
jos sanders; Mariëlle Verhoef
Hoe word je een ‘responsief individu’?
Mariëlle Verhoef
Van vraag naar antwoord, Het “vragenkompas” als effectieve begeleidingsstrategie van leervragen?
Harry Stokhof
Monitoren van de student journey: zicht op het proces van studiekeuze. Rondetafelsessie
Edwin Buijs; Marloes de Lange; Martijn Peters; Guuske Teunenbroek van; Mariëlle Verhoef
De docent als ontwerper: prangende vragen en dilemma’s.
N. Nieveen; Elvira Folmer; Roel Grol
Belang van visieontwikkeling bij het herontwerpen van curricula.
Elvira Folmer; Roel Grol