BINDEN EN BOEIEN TOT NA DE UITGANG
Mariëlle Verhoef; jos sanders; Ellen Leenaarts
Formative Use of Assessment to Foster Self‑Regulated Learning: the Alignment of Teachers’ Conceptions and Classroom Assessment Practices
Jeroen van der Linden; Cees van der Vleuten; Loek Nieuwenhuis; Tamara van Schilt-Mol
Aan de slag met eigentijds beoordelen en beslissen bij burgerschapsonderwijs
Marjoleine Dobbelaer; Marion van de Wijdeven
Leraren leren ontwerpen
Roel Grol; Elvira Folmer
Leraren leren ontwerpen
Roel Grol; Elvira Folmer
Klaar voor een goede start
Helma Oolbekkink
Kant-en-klare ideeën voor onderzoek in de klas
Roel Grol; Marion van de Wijdeven
Handreiking verbeteren doorstroom mbo-hbo Ervaringen van doorstroomactiviteiten in de Gelderse beroepskolom.
Bart de Leest; Marloes de Lange; Martijn Peters
Developing Questioning Literacy with the Question Compass.
Harry Stokhof; Jeroen van der Linden