Leerkrachtfeedback als motor voor zelfregulerend leren
Arnoud van de Ven; Saskia Weijzen; Dominique Sluijsmans; J. Castelijns
DYNAMIND: Naar dynamisch en gestructureerd vraaggestuurd leren met digitaal mindmappen
Harry Stokhof; Dominique Sluijsmans; Haske van Vlokhoven
Diversity in Primary Teacher Education : Gender differences in Student Factors and Curriculum perception
Gerda Geerdink; Hetty Dekkers; T. Bergen
Man of vrouw voor de klas. Maakt het wat uit?
Gerda Geerdink
Rijpe ervaring en frisse ideeën. Matchen van ouderen en jongeren stimuleert vernieuwing : Interview
Fedor de Beer; J. Rekelhoff; Katrijn Smulders
Studierendement en sekseverschillen
Gerda Geerdink
Eerst onderwijsvisie, dan techniek : Kennisnet Onderzoeksreeks
Monique Volman; Sandra de Koster; Marijke Kral; Erik de Vries; Chris Kuiper
Teachers (learn to) do research in Dutch secondary education
P.C. Meijer; J.A. Meirink; D Lockhorst; Helma Oolbekkink
De prijs van digitaal leermateriaal : Hoe berekenen scholen de kosten en baten van hun ict-gebruik?
Marijke Kral; J. Zuylen; N. Wijnen