De onderzoeksrol voor lerarenopleiders in het HBO: een internationaal perspectief
Gerda Geerdink; Martijn Willemse; Quinta Kools; Haske van Vlokhoven; Fer Boei
Kwaliteit van praktijkonderzoek door leraren in relatie tot de gestelde doelen : Implicaties voor professionele ontwikkeling en schoolontwikkeling
Helma Oolbekkink; Janneke van der Steen
De waarde van praktijkonderzoek in de school: zicht op doelen en kwaliteit
Helma Oolbekkink; Janneke van der Steen
De lerarenopleider als rolmodel voor leren en lesgeven met ict: nog een weg te gaan
Marijke Kral; Dana Uerz
Perspectives on teaching and regulation of learning: a comparison of secondary and university teachers
Helma Oolbekkink; Jan van Driel; N Verloop
Intrinsieke motivatie en vraaggestuurd leren
Harry Stokhof
I/You Do Not Fit Here Anymore : Developing a Research Identity as a Teacher Educator
Monique Volman; Gerda Geerdink; Anja Swennen
Eindkwalificaties leren en lesgeven met ict
Marijke Kral
Mannelijke studenten kiezen niet voor kleuters
Gerda Geerdink; Corry Leenders
Samenwerkende teams in het mbo : Een verkenning naar de professionele leercultuur in mbo-teams
Carlos van Kan; José Hermanussen; Patricia Brouwer