Implementatie van (loopbaan)reflectie(gesprekken) in onderwijsorganisaties: Vanuit het perspectief van routineverandering in organisaties.
Aimée Hoeve; P. den Boer
Pedagogic Strategies for Improving Students’ Engagement and Development.
T. Harms; Aimée Hoeve; P. den Boer
Inhoud en vakdidactiek op de lerarenopleiding
Gerda Geerdink; Ietje Pauw
Let’s focus on exploration: professional identity of international students as global teachers in a question-driven practicum
Harry Stokhof; P. Fransen
Professionele ruimte in het kader van de promotiebeurs voor leraren.
Helma Oolbekkink; H. Leeferink
Tensions and Teacher Agency during the first year of teaching.
M. van der Wal; Helma Oolbekkink; H. Schaap
Teachers perceived professional space and their agency.
Helma Oolbekkink; K. Smith
Exploring teachers’ pck in foreign language writing instruction.
Helma Oolbekkink; A.E. Eelkema
Promoting student diversity in institutes for primary teacher education.
Gerda Geerdink; Fedor de Beer
Pedagogisch-didactische vormgeving van werkplekleren. Bijdrage aan Symposium “Wat weten we al over over werkplekleren, leeromgevingen op de grens school-beroepspraktijk en het begeleiden van beroepsgericht afstudeeronderzoek? Drie systematische reviewstudies
Loek Nieuwenhuis; Aimée Hoeve; Derk-Jan Nijman; Haske van Vlokhoven