Understanding the complexity of teacher reflection in action research.
J. Luttenberg; P. Meijer; Helma Oolbekkink
Het begeleiden van praktijkonderzoek in een professionaliseringstraject.
Y. Leeman; A. Dieleman; Janneke van der Steen; Fedor de Beer; K. Mittendorf
Gedeelde smart is vreugde en op tijd klaar; Op de pabo in groepsverband werken aan een afstudeeronderzoek.
Gerda Geerdink
Ga zelf op onderzoek uit. Hoe hogescholen de doorstroom kunnen verbeteren.
Judith Mulder; S. Cabus; J. Cuppen; Derk-Jan Nijman; Marloes de Lange; Martijn Peters; K. de Witte
Communities of Practice: a means to support occupational therapists’ continuing professional development. A literature review
Margot Barry; Wietske Kuijer; Loek Nieuwenhuis; N. Scherpbier
A Routine Perspective on Implementing Career Conversations in Education
P. den Boer; Aimée Hoeve
Exploring the value of peer feedback in online learning for the provider
Esther van Popta; Marijke Kral; R. Simons; Gino Camp
Kennisbasis Lerarenopleiders. Katern 3: Inhoud en vakdidactiek op de lerarenopleidingen
Gerda Geerdink; Ietje Pauw
De drie kerntaken van lectoren in het hbo : praktijkgericht onderzoek met meervoudige impact
José van den Berg; Gerda Geerdink
Developing a Researcher identity as Teacher Educator.
A. Swennen; Gerda Geerdink; M. Volman