Spanningen van startende leraren: situaties om van te leren!
H. Schaap; Helma Oolbekkink
Onderzoekende lerarenopleiders en lerarenopleiders als onderzoekers: twee verhalen.
A. Swennen; Helma Oolbekkink
Single parenthood and children’s educational performance: inequality among families and schools.
Marloes de Lange; J. Dronkers
Werkend leren in het Nederlandse basispolitieonderwijs: achtergrond, stand van zaken en ontwikkeling.
S. Wennekes; T.G. Jansen; Loek Nieuwenhuis
Vorming in de lerarenopleidingen.
Gerda Geerdink; Fedor de Beer
De drie taken van lerarenopleiders in het hbo: Praktijkgericht onderzoek met meervoudige impact
N. van den Berg; Gerda Geerdink
Exploring the concept of a semi-permeable curriculum: Mixed audience masterclasses in teacher education
B De Vries; Ilona Schouwenaars; Martine Derks; W Folker
Exploring the value of peer feedback in online learning for the provider
Marijke Kral; Gino Camp; Esther van Popta; P.R.J. Simons; Rob L. Martens
Exploring the value of peer feedback in online learning for the provider
Esther van Popta; Marijke Kral; R. Simons; Gino Camp