Tensions experienced by teachers when participating in a professional learning community
H. Schaap; M. Louws; J.A. Meirink; Helma Oolbekkink; A. van der Want; I. Zuiker; R.C. Zwart; P.C. Meijer
Impact of early career teachers' professional identity tensions
M. van der Wal; Helma Oolbekkink; H. Schaap; P.C. Meijer
Onderzoekende houding versterken. Nieuwsgierige vragen oproepen
Harry Stokhof; B. Lemans
Vraaggestuurd leren begeleiden. Help, al die vragen?!
Harry Stokhof; I. Wintermans
Praktijkgericht onderzoek. Vraaggestuurd leren met je team.
Harry Stokhof; J. Derks; R. Gudde
Op iXpeditie Maatwerk. De eerste stap in het organiseren van gepersonaliseerd leren met ict.
Anne-Marieke van Loon; I. van der Neut; Rianne Kooi; Marijke Kral
Wat is er bekend over de kennis en vaardigheden van de leraar als ontwerper en wat betekent dat voor het curriculum van de lerarenopleiding?
Harry Stokhof; Gerda Geerdink
Leidinggeven aan onderwijsinnovatie met ict
Marijke Kral; Anne-Marieke van Loon; Pierre Gorissen; Dana Uerz
Bridging demands on education, innovation and practice-based research; The case of Dutch vocational and professional education
Loek Nieuwenhuis; Aimée Hoeve; Wietske Kuijer; A. Peeters
De student als change agent? Grensoverschrijdend leren en werken ter verbetering van geïntegreerde zorg
Marjolein Thijssen; Aimée Hoeve; Wietske Kuijer