Over de waarde van eindtoetsing in het basisonderwijs.
Tamara van Schilt-Mol (Lector)
Inclusief onderwijs.
Marijke van Vijfeijken (Onderzoeker)
Programmatisch toetsen
Tamara van Schilt-Mol (Lector); Liesbeth Baartman (Lector)
Why Answer this Question? Experts’ Behaviors on Educational Community Question-Answering Platforms
Harry Stokhof (Onderzoeker); K. Lavidas
Kansengelijkheid in het onderwijs
Marijke van Vijfeijken
Lage studieresultaten houden niet altijd verband met geringe beheersing leerstrategieën
Helma Oolbekkink
KANT-EN-KLARE IDEEËN VOOR ONDERZOEKEND HANDELEN IN DE KLAS
Janneke van der Steen
Associate Lectoraat Roel Grol
Roel Grol
Wel of geen niveaugroepen?
Marijke van Vijfeijken (Onderzoeker)
Nemen van beslissingen bij programmatisch toetsen
Liesbeth Baartman (Lector); Tamara van Schilt-Mol (Lector)