Inrichting en gebruik van digitaal portfolio bij programmatisch toetsen. Buitenkringbijeenkomst leernetwerk programmatisch toetsen.
Liesbeth Baartman (Lector); Tamara van Schilt-Mol (Lector)
De lerende regio
Wietske Kuijer; José Cuperus; Saskia Weijzen; Aimée Hoeve
Effectieve feedback in de klas
Judith Gulikers; Tamara van Schilt-Mol (Lector); Liesbeth Baartman (Lector)
Leren voor een summatieve toets.
Jeroen van der Linden (Onderzoeker)
Vraaggestuurd opleiden als maatwerk
Harry Stokhof (Onderzoeker); M. van de Laarschot (Onderzoeker)
Toetsbekwaam blijven: aan de slag met het professionaliseringsalfabet.
Linda Jakobs; Kyle van den Langenberg; Tamara van Schilt-Mol
Eigentijds beoordelen en beslissen
Tamara van Schilt-Mol (Lector)
Toolkit leerlingvaardigheden voor formatief evalueren.
Fedor de Beer (Onderzoeker); Marjoleine Dobbelaer (Onderzoeker); Janneke van der Steen (Onderzoeker); Tamara van Schilt-Mol (Lector)
Wat is eerlijk? Werken aan kansengelijkheid in het onderwijs
Marijke van Vijfeijken (Onderzoeker)
Van piramide naar toetsweb
Tamara van Schilt-Mol (Lector)