Tool Leren(d) impact maken
Haske van Vlokhoven; Anne Khaled
Vocabulaire in de bovenbouw
Fedor de Beer (Onderzoeker)
Toolkit student skills for formative assessment
Marjoleine Dobbelaer (Onderzoeker); Fedor de Beer (Onderzoeker); Tamara van Schilt-Mol (Lector)
Supporting Teachers in Improving Formative Decision-Making: Design Principles for Formative Assessment Plans
Janneke van der Steen (Onderzoeker); Tamara van Schilt-Mol (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke; Cees van der Vleuten
Designing Formative Assessment That Improves Teaching and Learning: What Can Be Learned from the Design Stories of Experienced Teachers?
Janneke van der Steen; Tamara van Schilt-Mol; Cees van der Vleuten; Desirée Joosten-ten Brinke
Leidt programmatisch toetsen tot hogere werkdruk?
Tamara van Schilt-Mol
Wat is eerlijk?
Marijke van Vijfeijken (Onderzoeker)
Duurzaam verankeren van aandacht voor toetsbekwaamheid.
Tamara van Schilt-Mol (Lector); Liesbeth Baartman (Lector)
Wat is eerlijk?
Marijke van Vijfeijken (Onderzoeker)
Toetsen op de schop: van afrekenen naar waardere
Tamara van Schilt-Mol (Lector); Liesbeth Baartman (Lector)