Perceived control decisions in preparation for a summative achievement test in higher education
Jeroen van der Linden; Tamara van Schilt-Mol; Loek Nieuwenhuis; Cees van der Vleuten
Kansengelijkheid
Marijke van Vijfeijken
Curriculumontwikkkeling op school
Elvira Folmer
A quantitative study of teachers' beliefs and practices regarding fair classroom differentiation
Marijke van Vijfeijken; Tamara van Schilt-Mol; Ron Scholte; Eddie Denessen
Kansen(on)gelijkheid: de rol van verwachtingen
Linda van den Bergh; Marijke van Vijfeijken
The Value of Multiple Hypothetical Question-related Learning Trajectories as a Conceptual Tool for Collaborative Professional Learning to Improve Student Questioning.
Harry Stokhof; Helma Oolbekkink
The Value of Multiple Hypothetical Question-related Learning Trajectories as a Conceptual Tool for Collaborative Professional Learning to Improve Student Questioning.
Harry Stokhof; Helma Oolbekkink
Aan de slag met peerfeedback met behulp van de toolkit Leerlingvaardigheden voor Formatief Evalueren.
Edwin Buijs; Marjoleine Dobbelaer
Onderzoek in de Academie Educatie – presentatie tussentijdse uitkomsten
Janneke van der Steen; Roel Grol
Rollen en taken rondom de startende leraar
Eline den Tuinder; Kyle van den Langenberg; Helma Oolbekkink