Slimme OV apps moeten regio aantrekkelijk houden
G.J. Verzijden; J. Abbring; Renee van Os
Onderzoeksrapport externe communicatie @UTS Verkroost Nijmegen BV
Hannah el Fassi (Student)
Onderzoeksrapport CVJO Arnhem
Ella Reusken (Student); Mark Landman (Begeleider); Nicole Klein (Begeleider)
Webcare-strategieën door OV-aanbieders : Een analyse van conversaties op Twitter met drie OV-aanbieders
Renee van Os; Daphne Hachmang; Els van der Pool
Waarden maken het : Waarde(n)vol communiceren
Els van der Pool; Guido Rijnja
Lessen van lectoren : De mensen achter kennisontwikkeling in het communicatieonderwijs
Arnold Broersma; Els van der Pool
De communicatief competente professional in de ogen van managers: Een kwalitatieve exploratie als input voor curriculumontwikkeling
Brigitte Faber-de Lange; Els van der Pool
Assistent-accountants op weg naar de adviesrol
Els van der Pool; Jurroen Cluitmans; Jorien van Hout
Botsing. Maak weerstand hanteerbaar door waarden te laten werken
Guido Rijnja; Els van der Pool
Hoe een 3.0 organisatie in te richten?
Janneke Delisse; Jan Jurriëns; Renee van Os