Stand van Webcare: is corona een versneller voor ontwikkelingen in digitaal klantcontact?
Daphne Hachmang
Creating public value in the care at home sector: a mixed-method study about expectations of primary stakeholders using a social exchange perspective
S. Kraus-Hoogeveen; P. Peters; Els van der Pool; B. van der Heijden
Gemeenten & Social Media : zo sluit je aan bij de contentvoorkeuren van je inwoners
R. Os; Debra Trampe; D. Hachmang
Internal communication education in universities of applied sciences in the Netherlands
Bram Hendrawan; Marjon Elshof; Lisanne Verkuil
Using Conversational Human Voice in webcare in the in The Netherlands – a comparative study of five Public Transport companies
Mustafa Akpinar; Renee van Os; Daphne Hachmang
Hoe zorgverleners communicatie over verandering ervaren
Matthijs Kolthoff
Maatwerk in contact : vragen om verschillen bij complexe opgaven
Els van der Pool; Guido Rijnja
"Fijn, dat ik je kon helpen Simone"
Mustafa Akpinar; Renee van Os; Daphne Hachmang
AFAS software inspireert beter ondernemen
Linda Brummelhuis (Student); Rik ten Wolde (Begeleider); Ilse Hoek (Begeleider); Mark Molewijk (Begeleider)