Do goal clarification and process feedback positively affect students’ need-based experiences?
Christa Krijgsman; Tim Mainhard; Lars Borghouts; Jan van Tartwijk; Leen Haerens
Vaker bewegend leren op school
Esther Hartman; Marijke Mullender-Wijnsma; Dave van Kann; Mieke Akkermans
Toegenomen aandacht voor een beweegvriendelijke omgeving
Maartje Kunen; Anneke von Heijden-Brinkman; Steven Vos; Joost Welten; Ingrid Wijntjens
Leren beoordelen binnen de opleiding Leraar Lichamelijke Opvoeding
Menno Slingerland; Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts
Visualizing Computer-Based Activity on Ambient Displays to Reduce Sedentary Behavior at Work
Hans Brombacher; Xipei Ren; Steven Vos; Carine Lallemand
De conditiegids
Karen Van Hoye
Iedereen aan zet!
Steven Vos; Dennis Arts
Iteratief samenwerken aan de online leeromgeving voor buurtsportcoaches
Maartje Kunen; Anneke von Heijden-Brinkman; Ruben Walravens; Mieke Zijl; Jessica Oude Sogtoen; Jeroen Hoyng; Demy Weertman
Effectieve beweegstimulering op basisscholen
Dave van Kann; Sacha Verjans-Janssen; Sanne Gerards; Stef Kremers; Steven Vos
Faye
Daphne Menheere; Carine Lallemand; Mathias Funk; Steven Vos