Internationaal advies over beoordelen bij lichamelijke opvoeding
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Exploring feedback and instruction modalities using low fidelity prototypes for running
Jos Goudsmit; Steven Vos
Advancing digital behavior change interventions by exploring a calendar-based suggestion system
Ida Damen; Roy van den Heuvel; Rens Brankaert; Steven Vos
Through students’ eyes
Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts; Menno Slingerland; Steven Vos
Web-lecture Spelconcept Spelinzicht
Gwen Weeldenburg
Ventilation and air cleaning to limit aerosol particle concentrations in a gym during the COVID-19 pandemic
Bert Blocken; Thijs van Druenen; Alessio Ricci; Luyang Kang; Twan van Hooff; Peng Qin; Lili Xia; Claudio Alanis Ruiz; Dennis Arts; Jan Diepens; G.A. Maas; Stefanie Gillmeier; Steven Vos; Aarnout Brombacher
Bewegend-leren & wereldoriëntatie voor de onderbouw van het primair onderwijs
Igor de Jong (Student); Dave Van Kann (Begeleider)
Do parenting practices moderate the association between the physical neighbourhood environment and changes in children’s time spent at various physical activity levels?
Sanne Gerards; Dave van Kann; Stef Kremers; Maria Jansen; Jessica Gubbels
Facing societal challenges in living labs
Indre Kalinauskaite; Rens Brankaert; Yuan Lu; Tilde Bekker; Aarnout Brombacher; Steven Vos
Lerend en onderzoekend samenwerken in een Centrum voor Pedagogische Innovatie
Sofie Moresi (Onderzoeker); Daniëlle Quadakkers (Stafmedewerker); Miranda Snoeren (Lector)