Interactieve technologie in de gymzaal van de toekomst
Laurey Heij; Dave van Kann (Begeleider)
Does stimulating physical activity affect school performance?
Bart H. H. Golsteyn; Maria W.J. Jansen; Dave van Kann (Lid Lectoraat); Annelore M. C. Verhagen
Wat is het effect van blended learning op het basis vuurwapenonderwijs?
Willem van Heerebeek; Teun Remmers (Begeleider); R.G. Prins (Begeleider)
Het verband tussen de vakdocent bewegingsonderwijs, het beweegplezier op school, en het beweeggedrag buiten de schoolcontext van basisschoolkinderen in de leeftijd van 8 tot 10 jaar oud
Sofie Vrieswijk; Dave van Kann (Begeleider)
A review of design interventions for promoting adolescents’ physical activity
Yudan Ma; Annemiek Veldhuis; Tilde Bekker; Jun Hu; Steven Vos (Lector)
Where to go and how to get there
Christa Krijgsman; Tim Mainhard; Jan van Tartwijk; Lars Borghouts; Maarten Vansteenkiste; Nathalie Aelterman; Leen Haerens
Does social capital benefit older adults’ health and well-being?
Filip Boen; J. Pelssers; J. Scheerder; N. Vanbeselaere; S. Vos (Lector); E. Hurkmans; T. Smits; K. Fransen
ROOT
Ida Damen; Rens Brankaert; Mengru Xue; Xiaoyue Chen; Anne Grave; Steven Vos (Lector)
Attractive running environments for all?
Ineke Deelen; Mark Janssen (Lid Lectoraat); Steven Vos (Lector); Carlijn B. M. Kamphuis; Dick Ettema
Heeft puur formatief beoordelen de toekomst?
Dave van Dun; Jaap van Meel; Lars Borghouts