Een jeugdsociologisch perspectief op de identiteitsontwikkeling van jongeren en de rol van veerkracht daarbij.
Maike Kooijmans (Lector); Aafke Baars-Seebregts (Onderzoeker); Laura Mulder (Onderzoeker)
Betrokken jeugd
Iris Andriessen (Lector); Marlinde Melissen (Onderzoeker); Marjolein Verbercht (Onderzoeker); Jurjen Iedema (Onderzoeker)
ONT-moeten en ONT-wikkelen. Fundament voor Sparrenhof als pedagogische vrijplaats
Tom van den Eertwegh (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
#Wie ben ik, wie wil ik zijn, wie wil ik worden?
Laura Mulder MSc (Onderzoeker)
Razem - samenwerken aan veiligheid in Poolse gezinnen
Annemiek Hoppenbrouwers (Onderzoeker); Wil Verhoeven; Ynske de Koning; Anna Zak; Line Weijers (Student); Marta Bachorz (Student)
Jeugdparticipatief ontwerpen van Pedagogische Vrijplaatsen
Evelyn Dekker (Student)
Pedagogische Vrijplaats & de Kunsten.
Juriaan Achthoven (Onderzoeker)
De kunst van het dromen vangen.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Ingo Wijts (Onderzoeker)
Pauze op school: Opladen, ontladen of beladen?
Manon de Wit (Student); Tika Rozendaal-Krijthe (Begeleider)