Het monitoren van hielpijn met behulp van een samengestelde vragenlijst over pijn, fysiek functioneren en kwaliteit van leven binnen podotherapie
Ilse Borgesius (Student); Bregje Corssmit (Begeleider); Pieter Litjens (Begeleider)
'Een vergelijking van de MET-waarden en de werkbelasting tussen een functionele en een traditionele krachttraining: een pilotstudie'
Christoph Bral (Student); Madelon Pijnenburg (Begeleider)
“Het bepalen van de trainingsintensiteit voor cardiorespiratoire training bij patiënten met Multiple Sclerose"
Vanity Adams (Student); Ellen van Korven (Begeleider); Christian Niekerk (Begeleider)
Image guided adaptive brachytherapy bij het cervixcarcinoom. Een haalbaarheidsstudie naar de EMBRACE II dosisvoorschriften door optimalisatie van het aantal naalden bij de IC/IS Utrecht applicator
Loes Vorst (Student); J. van Hedel (Begeleider); R. van Leeuwen (Begeleider)
Correlation between ultrasound normal values of the masticatory muscle masseter and maximal bite force in a healthy a adult population
Margot Gabriele Falcone (Student); Marc Schmitz (Begeleider)
De druk van de hand bij de conventionele maatname van een onderbeenkoker
Shumie Loo (Student); Lianne Grin (Begeleider); Pierre van Dijk (Begeleider)
Gebruik van MRI voor diagnose van hoofdtrauma’s bij kinderen
Senja Hanho (Student); Sonja Voorn (Begeleider)
De relatie tussen de fonologische ontwikkeling en de spraakverstaanbaarheid bij kinderen met Downsyndroom
Karin de Visser (Student); Stijn Deckers (Begeleider)
‘Functioneel gebruik van communicatie ondersteunende apps door afasiepatiënten’
Laura Tournois (Student); Lotte Terwoert (Begeleider)
De invloed van gait retraining op de voetdruk bij patiënten met knie artrose
Maartje den Tuinder (Student); Henk Bronts (Begeleider)