"Wat zijn de ervaringen van eerstejaars studenten lichamelijke opvoeding op de Fontys Sporthogeschool ten aanzien van het ontstaan en voortbestaan van sportblessures?"
Mirjam Tuinhout (Begeleider); Steven Onkelinx (Begeleider); Jelle Custers (Student); Marianne Nieboer (Begeleider)
Detectie van de standtijd middels een inertial sensor
Rixt Annemieke de Vos (Student); Tim Gerbrands (Begeleider); Mark Arts (Begeleider)
The concurrent and predictive validity of the Dutch version of the Communicative Development Inventory in children with Down Syndrome for the assessment of expressive vocabulary in verbal and signed modalities
H. van Balkom; E.J.M. Mens; Dr Yvonne van Zaalen (Associate Lector); MSc Stijn Deckers (Docent); L.T.W. Verhoeven
What it takes to successfully implement technology for aging in place: focus groups with stakeholders
Sebastiaan Theodorus Michaël Peek, BICT, MSc (Lid Lectoraat); Eveline J.M. Wouters, MD, MSc, PhD (Lector); Katrien G. Luijkx, MSc, PhD; Hubertus J.M. Vrijhoef, MSc, PhD
The factors influencing the sense of home in nursing homes: a systematic review from the perspective of residents
M.D. Rijnaard; J. van Hoof (Docent); B.M. Janssen (Docent); H. Verbeek; W. Pocornie; A. Eijkelenboom; H.C. Beerens; S.L. Molony; E.J.M. Wouters (Lector)
Loopstrategieën bij knieartrose
drs. L.M. Lundell (Onderzoeker); drs. ing. T. Gerbrands (Docent); dr. M.F. Pisters (Lector); prof. dr. B. Vanwanseele (Onderzoeker)
De optimale stereotactische planningsmethode voor kleine, veel bewegende longtumoren
Greet d'Olieslager (Begeleider); Noëlle Peters (Student); Esther Bloemen-van Gurp (Begeleider); Lenneke van den Heuvel (Begeleider)
De keuze van de orthopedisch technoloog voor een type standfase gecontroleerd scharnier
Margot Ligtenberg (Student); Claire van der Voort (Begeleider); Tom Gort (Begeleider)
Een experimentele studie naar het effect van viltdikte op plantaire voetdrukken
Nicolai Woudenberg (Student); Henk Bronts (Begeleider)
Ondersteunde communicatie bij kinderen met Downsyndroom
Shannen Molenbroek; Dr. Yvonne van Zaalen; Simone Snellens; Lindsay van Kemenade; MSc Stijn Deckers (Docent); Mara Lammers; Maud Smits; Sebastiaan Peek